Klantenservice
Heb je een vraag? Neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag persoonlijk verder.
Bel, mail of Whatsapp!
Wij zijn telefonisch of per app bereikbaar op werkdagen van 09:00-17:00.
De meest gestelde vragen hebben we alvast beantwoord, bekijk de veel gestelde vragen pagina.
Noranook
info@noranook.nl
(T) 0651251826 (Anouk)
Fijne ervaring? Help ons groeien en vertel het door!
Contact
FAQ – Veel gestelde vragen
Veel gestelde vragen over bestellingen
1.Hoe plaats ik een bestelling?
Je surft door de verschillende categorieën op noranook.nl en doet cadeautjes in je winkelmand. Als je de bestelling wilt afronden klik je rechtsbovenin het scherm op je winkelmandje en vervolgens op de blauwe knop “ga door naar afrekenen”. Volg de stappen op het scherm en je bestelling is geplaatst.
2. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Dan kun je ons het best z.s.m. bellen, wij zijn te bereiken tussen 09:00 en 17:00 uur van maandag tot vrijdag op telefoonnummer +31(0)651251826, mocht de bestelling nog niet verzonden zijn, dan proberen we het nog te regelen voor je.
3. Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Na het afronden van je bestelling sturen we je een bevestigings e-mail. Als je deze mail hebt ontvangen, dan kun je er zeker van zijn dat je bestelling goed is aangekomen.
4. Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling?
5. Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?
Per product zie je de prijs inclusief btw. Voor bestellingen van minder dan €75 komen er alleen verzendkosten bij. Die kosten worden duidelijk vermeld voordat je je bestelling bevestigt. Bestel je voor meer dan €75? Dan verzenden we je pakje gratis naar een adres in Nederland en België.
Vragen over retourneren
1.Hoe plaats ik een bestelling?
Je surft door de verschillende categorieën op noranook.nl en doet cadeautjes in je winkelmand. Als je de bestelling wilt afronden klik je rechtsbovenin het scherm op je winkelmandje en vervolgens op de blauwe knop “ga door naar afrekenen”. Volg de stappen op het scherm en je bestelling is geplaatst.
2. Kan ik mijn bestelling annuleren?
Dan kun je ons het best z.s.m. bellen, wij zijn te bereiken tussen 09:00 en 17:00 uur van maandag tot vrijdag op telefoonnummer +31(0)651251826, mocht de bestelling nog niet verzonden zijn, dan proberen we het nog te regelen voor je.
3. Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Na het afronden van je bestelling sturen we je een bevestigings e-mail. Als je deze mail hebt ontvangen, dan kun je er zeker van zijn dat je bestelling goed is aangekomen.
4. Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling?
5. Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?
Per product zie je de prijs inclusief btw. Voor bestellingen van minder dan €75 komen er alleen verzendkosten bij. Die kosten worden duidelijk vermeld voordat je je bestelling bevestigt. Bestel je voor meer dan €75? Dan verzenden we je pakje gratis naar een adres in Nederland en België.
Vragen over de producten
1. Wat betekent het als het artikel op verwacht staat?
Dan hebben wij het artikel bij de leverancier besteld en dan verwachten wij dat het artikel ieder moment bij ons binnen gaat komen. Hou daarvoor de website in de gaten!
2. Zijn de vermelde afmetingen altijd exact?
Veel van onze producten zijn handgemaakt en zijn dus uniek. Afmetingen kunnen dan lichtjes afwijken.
3. Hoe kan ik mijn kleurenvoorkeur aangeven van het bestelde artikel?
Sommige artikelen zijn in meerdere kleuren leverbaar. Meestal staan de verschillende kleuropties bij het artikel vermeld. Als we jouw voorkeur op voorraad hebben, dan sturen we dat artikel naar je op. Als dit niet het geval is, dat sturen we je een van de andere kleuren op.
Vragen over verzenden
1. Wat betekent het als het artikel op verwacht staat?
Dan hebben wij het artikel bij de leverancier besteld en dan verwachten wij dat het artikel ieder moment bij ons binnen gaat komen. Hou daarvoor de website in de gaten!
2. Zijn de vermelde afmetingen altijd exact?
Veel van onze producten zijn handgemaakt en zijn dus uniek. Afmetingen kunnen dan lichtjes afwijken.
3. Hoe kan ik mijn kleurenvoorkeur aangeven van het bestelde artikel?
Sommige artikelen zijn in meerdere kleuren leverbaar. Meestal staan de verschillende kleuropties bij het artikel vermeld. Als we jouw voorkeur op voorraad hebben, dan sturen we dat artikel naar je op. Als dit niet het geval is, dat sturen we je een van de andere kleuren op.