Veel gestelde vragen

Vragen over bestellen

 

1. Hoe plaats ik een bestelling?

Je surft door de verschillende categorieën op noranook.nl en doet cadeautjes in je winkelmand. Als je de bestelling wilt afronden klik je rechtsbovenin het scherm op je winkelmandje en vervolgens op de blauwe knop  “ga door naar afrekenen”. Volg de stappen op het scherm en je bestelling is geplaatst.

 

 

2. Kan ik mijn bestelling annuleren?

Dan kun je ons het best z.s.m. bellen, wij zijn te bereiken tussen 09:00 en 17:00 uur van maandag tot vrijdag op telefoonnummer +31(0)651251826, mocht de bestelling nog niet verzonden zijn, dan proberen we het nog te regelen voor je.

 

 

3. Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Na het afronden van je bestelling sturen we je een bevestigings e-mail. Als je deze mail hebt ontvangen, dan kun je er zeker van zijn dat je bestelling goed is aangekomen.

 

 

4. Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling?

Wij helpen je graag! Je kunt ons altijd even bellen, appen of een email sturen. Ga naar onze contact pagina en bekijk de mogelijkheden.

 

 

5. Hoe weet ik hoeveel ik moet betalen?

Per product zie je de prijs inclusief btw. Voor bestellingen van minder dan €50 komen er alleen verzendkosten bij. Die kosten worden duidelijk vermeld voordat je je bestelling bevestigt. Bestel je voor meer dan €50? Dan verzenden we je pakje gratis naar een adres in Nederland.

 

 

 

Vragen over de producten

 

1. Wat betekent het als het artikel op verwacht staat?

Dan hebben wij het artikel bij de leverancier besteld en dan verwachten wij dat het artikel ieder moment bij ons binnen gaat komen. Hou daarvoor de website in de gaten!

 

2. Zijn de vermelde afmetingen altijd exact?

Veel van onze producten zijn handgemaakt en zijn dus uniek. Afmetingen kunnen dan lichtjes afwijken.

 

3. Hoe kan ik mijn kleurenvoorkeur aangeven van het bestelde artikel?

Sommige artikelen zijn in meerdere kleuren leverbaar. Meestal staan de verschillende kleuropties bij het artikel vermeld. Als we jouw voorkeur op voorraad hebben, dan sturen we dat artikel naar je op. Als dit niet het geval is, dat sturen we je een van de andere kleuren op.

 

 

 

 

Vragen over verzenden

 

1. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Heb je betaald met IDEAL én heb je voor 16:00 uur besteld (maandag t/m vrijdag), dan verzenden wij je bestelling dezelfde werkdag via de diensten van PostNL. In de meeste gevallen heb je je bestelling dan de volgende dag in huis.

In het weekend en op feestdagen verzenden we geen bestellingen. Deze worden de eerstvolgende werkdag verzonden.

LET OP: Houd er rekening mee dat wij afhankelijk zijn van PostNL en hierdoor kunnen de levertijden afwijken!!

 

2. Wanneer betaal ik verzendkosten?

Bestellingen boven de 50 euro worden gratis verzonden binnen Nederland. Bij bestellingen onder de 50 euro bedragen de verzendkosten 4,95 euro voor Nederland en 9,95 euro voor België.

 

3. Ik woon in het buitenland, kan ik daar ook mijn bestelling ontvangen?

Ja, dat kan. Voor veel landen binnen Europa zijn de verzendkosten verwerkt in ons systeem. Voor de overige landen moeten we de verzendkosten voor je opvragen bij PostNL. Stuur ons een berichtje met je bestelling en je adres (naar info@noranook.nl) of kijk op onze contact pagina. Je ontvangt van ons nog een factuur met je bestelling en de verzendkosten.

 

4. Kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Ja, zodra we je bestelling via PostNL hebben verstuurd, ontvang je van ons een email zodat je je bestelling kan volgen.

 

5. Kan ik een cadeautje rechtstreeks naar het feestvarken opsturen?

Jazeker. Tijdens het bestellen kan je een ander bezorgadres kiezen. Kies hier dan het adres van het feestvarken.

 

 

Vragen over retourneren

 

1. Kan ik producten ook retour zenden?

Ja. Dat kan bij NoraNook tot 14 dagen na ontvangst. Uiteraard dienen de producten onbeschadigd in de originele verpakking te worden geretourneerd.

 

2. Hoe kan ik een product retourneren?

Wanneer een besteld product niet naar wens is, kun je dit binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Stuur hiervoor een email naar info@noranook.nl om ons te informeren over de retourzending. Zodra wij je mail hebben ontvangen sturen wij je een bevestiging.
Vermeld duidelijk in je mail en de retourzending:
– je naam
– je adres
– je ordernummer
– het product
– eventueel reden van retour.

Daarna stuur je het product naar het onderstaande adres:
NoraNook
Afd. Retouren tav. Ordernr.
Zwarte Ring 150
1567JH Assendelft

 

3. Biedt NoraNook een omruilservice?

Helaas niet.

 

4. Zijn er nog speciale voorwaarden verbonden aan het retourneren?

Uiteraard vragen wij het product onbeschadigd, ongebruikt, ongewassen, voorzien van alle labels en verpakkingen te retourneren. Daarnaast zijn de verzendkosten voor rekening van de klant. Retourzendingen die niet zorgvuldig zijn verpakt / beschadigd aankomen, niet binnen 14 dagen zijn geretourneerd of niet aan het bovenstaande voldoen, kunnen wij helaas niet crediteren.

 

5. Wanneer ontvang ik het aankoopbedrag retour?

Na het product in goede orde te hebben ontvangen, stort NoraNook het bedrag van het geretourneerde artikel zo snel mogelijk (maar uiterlijk binnen 14 dagen) terug.

 

6. Ik heb een verkeerd of beschadigd product ontvangen.

Ten eerste excuses! Wij controleren al onze producten nauwkeurig voor deze verzonden worden. Mocht je toch een verkeerd of beschadigd product ontvangen dan lossen we dit snel op! Meld dit zo snel mogelijk (binnen 3 dagen) na ontvangst van het product door een mail te sturen naar info@noranook.nl. Wij nemen contact met je op en lossen het probleem samen met jou zo snel mogelijk op!

Mocht je nog andere vragen hebben, dan kan je altijd telefonisch contact met ons opnemen! Tijdens winkeltijden: maandag tot vrijdag 09:00 -17:00 uur op tel. nummer 0651251826.

X